معرفی مانی خوشبین و بیوگرافی + ماشین‌هایش

مانی خوشبین یکی از کلکسیون داران معروف دنیاست  که صفحه اینستاگرام او با توجه به ویدئوهایی که از خودروهای فوق العاده خاص و تک خودش می گذارد معروف و شناخته شده است.

مانی خوشبین کیست

مانی خوشبین در سال ۱۳۴۹ به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۳ به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرد. او تا دو سال به کارهای با درآمد کم مانند فروش کالای دست دوم و یا کارگری ساده در فروشگاه kmart  مشغول بود اما پس از دو سال تصمیم گرفت در یک شرکت بازاریابی که در زمینه فروش آجیل و شیرینی فعالیت داشت شروع به کار کند. مانی خوشبین در این شرکت بسیار عالی عملکرد و تنها در دو ماه به یکی از پردرآمدترین افراد شرکت تبدیل شد . مانی خوشبین در سن ۲۰ سالگی  یک پمپ بنزین سیار خرید اما شرکت از او کلاهبرداری نمود و کل سرمایه پس انداز او از بین رفت.

شغل مانی خوشبین

او در سن ۲۱ سالگی با دریافت مدارک فعالیت در زمینه فروش املاک، شروع کار در این زمینه کاری نمود. مسئول پرداخت وام برای رهن در این شرکت املاک بود اما پس از مدت کوتاهی تصمیم گرفت شرکت رهن املاک خود را تاسیس کند. او در سن کمتر از ۲۲ سالگی  یک شرکت به نام خودش راه اندازی نمود.

در حال حاضر شرکت خوشبین یک هلدینگ بزرگ خصوصی در زمینه املاک می باشد.

در حال حاضر مانی خوشبین در زمینه کارآفرینی و سرمایه گذاری روی استارت آپ ها و راهنمایی کارآفرینان و سرمایه گذاران جوان نیز فعالیت می کند.

ماشین های مانی خوشبین

شاید عموم افرادی که نام این میلیاردر ایرانی را شنیده باشند، به دلیل شهرت او در کلکسیون خودروهای فوق العاده خاص و گران قیمت می باشد. مانی خوشبین همچنین علاقه زیادی به خرید خودروهای با دیزاین خاص مانند خودروهای طراحی کوروش منصوری، خودروهای طراحی هرمس و خودرو های طراحی فونیکس دارد.

اشاره به همه خودروهای مانی خوشبین کار آسانی نیست زیرا تعداد آنها بسیار زیاد است اما سعی می کنیم به خاص ترین و ویژه ترین خودروهای او اشاره کنیم.

بدون شک داشتن خودروهای متفاوت و زیاد در کلکسیون خودروهای این ثروتمند چندان عجیب نیست. به سختی می توان خودروی در گاراژ مانی خوشبین یافت قیمت بالایی نداشته باشد. به گفته بسیاری کلکسیون خودروهای او بیش از ۳۰ میلیون دلار  قیمت دارد.


مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید:

لوکس ترین خودرو های بنز

پیمان کارگر کیست؟

قردیس رضوانی

جدال رضوانی تانک و گلوله ی جنگی

کوروش منصوری

مزایا و معایب اسپرت کردن ماشین

مزایا و معایب نانو سرامیک کردن خودرو


ماشین های مکلارن مانی خوشبین

مانی خوشبین ۵ دستگاه مرسدس بنز مک لارن اس ال آر دارد که از جمله خاص ترین خودروهای تولیدی توسط کمپانی بنز به حساب می‌آید. این خودروی سوپر اسپرت محصول مشترک کمپانی های بنز و مک لارن است و مانی خوشبین ۵ دستگاه از پنج مدل مختلف آن را در کلکسیون خودش دارد.

مانی خوشبین علاقه زیادی به خودروهای مکلارن دارد و علاوه بر ۵ مک لارن اس ال آر که به آن اشاره شد او یک مک لارن ۶۵۰ ، یک مک لارن پی وان و یک مک لارن سنا با رنگ بسیار خاص در کلکسیون خودش دارد. همچنین درخواست خرید  یکی از جدید ترین و خاص ترین نسخه های مک لارن یعنی اسپیدتیل را نیز داده است که هنوز به دست او نرسیده.

 

ماشین های بوگاتی مانی خوشبین

بوگاتی یکی از خاص ترین خودروهای دنیا است و کمتر کلکسیون داری وجود دارد که در کلکسیون خودش بوگاتی نداشته باشد. این میلیونر نیز در کلکسیون خودش یک بوگاتی ویرون منصوری که فقط یک عدد از آن ساخته شده است، یک بوگاتی ویرون مشکی آبی و یک بوگاتی ویرون  قهوه ای رنگ و خاص دارد.

او همچنین درخواست خرید یک بوگاتی شیرون با دیزاین هرمس دارد که فقط یک عدد از آن ساخته خواهد شد را نیز داده است.

 

ماشین های خاص مانی خوشبین

این میلیاردر خوش سلیقه هم چنین یک کونیخ زگ آگرا rs دیزاین فونیکس دارد. که از نسخه های بسیار خاص و گران قیمت از این خودرو محسوب می شود. بدنه این خودرو از فیبر کربن و برخی بخش‌های آن از طلای ۲۴ عیار ساخته شده است و فقط دو عدد از آنها در دنیا وجود دارد.

وی همچنین یک نسخه پاگانی هوایرا طراحی خاص هرمس دارد  که بسیار متفاوت و خاص با رنگ بندی زیبا ساخته و عرضه شده است و فقط یک نمونه از آن در دنیا وجود دارد.

پورشه ۹۱۸ بسیار خاص و متفاوت از کمپانی پورشه است که تعداد کمی از آن در دنیا وجود دارد. یک نسخه سفید رنگ از این خودرو در کلکسیون شخصی او خودنمایی می کند.

ماشین های سفارشی مانی خوشبین

خوشبین همچنین خودروهای بسیار خاص دیگری سفارش داده که قرار است به گاراژ او اضافه شوند. این خودروها بسیار خاص و متفاوت هستند از قیمتهای بسیار بالایی نیز برخوردارند. از جمله این خودروهای خاص و متفاوت می توان به مرسدس بنز ای ام جی project1، مک لارن اسپید تیل، نسخه جدید فورد جی تی، پورشه ۹۳۵ با طراحی مسابقه‌ای و متفاوت و کونیگزگ جسکو اشاره نمود.

خودرو روزانه مانی خوشبین

خودرو روزانه مانی که  در عموم موارد سوار بر آن است و معمولاً جابجایی های خود را با آن انجام می دهد، یک عدد یک رولز رویس دراپ هد  و یک رولز رویس ghost هستند که وی علاقه زیادی به آنها دارد و عموم مواقع با این خودروها جابجا می شود.

در کلکسیون خودروهای این میلیونر خودروهایی نیز وجود دارند که شاید به اندازه خودروهایی که گفته شد قیمت بالایی نداشته باشند از آن جمله می توان به لامبورگینی میورا، مرسدس بنز G500 4*4، پورشه ۹۱۱، پورشه GT3 و برخی خودروهای دیگر اشاره نمود.

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو