لوکس ترین ماشین های بنز

کمپانی خودروسازی بنز یکی از قدیمی ترین کمپانهای خودروسازی در جهان است که اسم و رسم بی اندازه ای در همه ی کشور ها دارد. خودروهای بنز از دوست داشتنی ترین خودروهای دنیا به حساب می آیند و جزء اولین و مهم ترین انتخاب ها برای هر فرد به حساب می آیند. در زمینه ی تولید خودروی لوکس نیز این کمپانی از جمله برترین ها در دنیا محسوب می شود و آنقدر مدل های زیاد و جذابی ارائه می دهد تا کسی نتواند در برابر خرید یکی از ماشین های بنز مقاومت کند. زیر مجموعه ی لوکس ساز کمپانی بنز یک شرکت جداگانه به نام میباخ یا مایباخ است. پس شکی نیست لوکس ترین خودروهای تولیدی توسط مرسدس بنز با نام و لوگوی میدان عرضه شوند.

در ادامه به لوکس ترین خودروهایی که در حال حاضر توسط مرسدس بنز عرضه می شوند اشاره خواهیم نمود. خودروهای بی نظیر و بسيار خاص و گران قيمتي در سالهاي گذشته توسط كمپاني بنز و ميباخ عرضه شده اند. اما بررسي و نگاه به آنها را به مقاله اي ديگر واگذار ميكنيم. در اين مقاله به لوكس ترين خودروهايي كه در حال حاضر توسط بنز و ميباخ عرضه مي شوند اشاره ميكنيم و به مختصري از مشخصات آنها مي پردازيم. خودروهاي بسيار خاص و گراني به صورت كانسپت در چند سال گذشته توسط بنز و ميباخ رونمايي شده اند. از اين جمله ميتوان به ميباخ 6 و ميباخ آلتيميت و همچنين بنز اس كلاس كوپه كانسپت اشاره نمود. كه به دليل توليد محدود بودن قيمت بالايي دارند.


ميباخ خاص ترين و بهترين خودروهاي بنز را با تغييراتي عرضه مي كند و آنها را لوكس تر و گران تر به مشتريان لوكس پسندش ارائه مي دهد. از جمله خاص ترين خودروهاي مرسدس بنز ميتوان به بنز اس كلاس بنز جي كلاس و بنز جي ال اس هستند. كمپاني ميباخ نيز همين خودروها را انتخاب نموده و بيش از آنچه فكرش را بكنيد زيبا و لوكس شده اند.


مطالعه مطالب زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

بنز اس کلاس s class

مقایسه بی ام و سری 5 با بنز E کلاس

مقایسه اس 500 و سری 7

مقایسه بنز با بی ام و 

بنز EQC

مرسدس بنز E class 2019


مرسدس بنز اس كلاس ميباخ

مرسدس بنز اس كلاس در چند مدل مختلف عرضه مي شود. از جمله نمونه هاي مختلف اين مدل مي توان به نمونه ي تك رنگ، نمونه ي دو رنگ و نمونه ي بلند يا پولمن اشاره نمود. حتي نمونه هاي ساده ي ميباخ نيز از فاصله ي محوري بيشتري به نسبت نسخه هاي معمولي بنز اس كلاس برخوردار هستند. اين ماشين لوكس بنز به نسبت نسخه ي معمولي اس كلاس حدود 25 سانت بلند تر است. براي اسن نسخه از ميباخ دو موتور متفاوت در نظر گرفته شده است. موتو هشت سيلندر 4 ليتري سوپر شارژ با توان 463 اسب بخار و گشتاور 700 نيوتون متر به عنوان قلب نمونه ي ارزان تر در نظر گرفته شده اند.اين مدل از صفر تا صد 4.8 ثانيه اي برخوردار است. نمونه ي گران تر از موتور 12 سيلندر 6 ليتري با توان 621 اسب بخار استفاده مي كند و صفر تا صد آن تنها 4.5 ثانيه است. نمونه ي بزرگتر با اتاق فوق لوكس كه پولمن نام دارد نيز از همين موتور بهره مي برد. اين خودروي 6.5 متري از لوكس ترين و ويژه ترين امكانات يك خودروي سواري بهره مي برد و به دليل وزن زياد صفر تا صد آن 6.5 ثانيه طول مي كشد. قيمت اين خودرو بيش از 600 هزار دلار است و به لوكس ترين حالت ممكن ساخته شده است.

مرسدس بنز اس كوپه ميباخ

خودروي مرسدس بنز اس كانورتيبل ميباخ يكي از لوكس ترين و زيباترين كانورتيبل دنيا به حساب مي آيد. بنز اس كلاس كانورتيبل خودش بسيار خاص و زيبا و دوست داشتني است. اما ميباخ آن را بي نهايت لوكس تر نموده است. استفاده ي زياد از چرم و كروم در طراحي خودرو در كنار رينگ هاي معروف و مشهور ميباخ تا حد بسيار زيادي به زيبايي خودرو اضافه نموده اند.
از اين خودرو فقط 300 دستگاه ساخته خواهد شد و قيمت آن بيش از 350 هزار دلار است. موتور 12 سيلندر اين زيباي لوكس 620 اسب بخار و 1000 نيوتون متر گشتاور دارد. صفر تا صد اين خودرو تنها 4 ثانيه طول مي كشد. در چراغ هاي اين خودرو از كريستال هاي سواروسكي استفاده شده تا لوكس تر و خاص تر شود.

 

مرسدس بنز جي واگن ميباخ

در نگاه اول به مرسدس بنز جس واگن شايد فكر نكنيد بشود اين خودرو را براي لوكس پسندان آماده كرد و يك خودروي اسپرت است. اما بايد گفت ميباخ ثابت كرده كه اشتباه مي كنيد. حتي يك خودروي شاسي بلند و آفرودي هم مي تواند لوكس و زيبا شود. استفاده از رنگ هاي خاص و زيبا در كنار سقف كانورتيبل و امكانات بي نظيري مانند شيشه ي بين كابين وسط و موتور قدرتمند تر و شاسي تقويت شده به خودرو اضافه شده تا سريع تر ، نرم تر و لوكس تر شود. استفاده از يك موتور 12 سيلندر 6 ليتري با 621 اسب بخار قدرت و 985 نيوتون متر گشتاور شما را از قدرت بيشتر بي نياز مي كند. از اين خودرو فقط 99 عدد توليد مي شود.

مرسدس بنز جي ال اس ميباخ

ميباخ جي ال اس خودروي لوكس بعدي از برند بنز و همكاري آن با ميباخ است كه جديد ترين توليد ميباخ به حساب مي آيد. طراحي اين خودرو نيز همچون ميباخ هاي ديگر به بهترين و لوكس ترين شكل ممكن انجام شده است. اين شاسي بلند لوكس و زيبا از همه ي امكانات رفاهي براي سرنشينان بهره مي برد و اگر بخواهيم به امكانات و آپشن هاي آن اشاره كنيم خود يك ليست بلند خواهد بود. طراحي اين خودرو تا حدودي به شاسي بلند مفهومي ميباخ يعني ميباخ آلتيميت شباهت دارد. در اين خودرو از يك موتور 8 سيلندر 4 ليتري با 550 اسب بخار قدرت بهره گرفته شده است. اما براي هنگام شتاب گيري خودرو به يك موتور الكتريكي مجهز شده كه با 249 نيوتون متر گشتاور فقط وظيفه دارد شتاب اين شاسي بلد زيبا را به 4.8 ثانيه برساند. قيمت دقيق اين مدل هنوز مشخص نيست اما بدون شك بالا 200 هزار دلار خواهد بود.

 

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو