تانک خود را بسازید ، قابلیت شخصی سازی برای رضوانی تانک

رضوانی تانک

فردیس رضوانی یکی از مهمترین چهره های ایرانی در صنعت خودروی جهان به حساب می‌آید.  این مهندس خوش ذوق ایرانی مدیر عامل کمپانی رضوانی موتورز می باشد. کمپانی رضوانی موتورز یک کمپانی ساخت خودروی خصوصی در کالیفرنیای آمریکا است. رضوانی موتورز خودروهای بسیار جذاب و خاصی با قیمت‌های بالا تولید می کند. این کمپانی در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و اولین محصول آن یعنی رضوانی بیست در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. از جمله مهمترین خودرو های این کمپانی میتوان به رضوانی بیست رضوانی آلفا رضوانی تانک اشاره نمود.

معرفی رضوانی تانک

رضوانی تانک تنها خودروی شاسی بلند کمپانی رضوانی به حساب می آید و واقعاً هم می توان آن را یک تانک تمام عیار خطاب نمود. زیرا انواع آپشن ها و امکانات ارتشی همچون بدنه ضد گلوله و دوربین حرارتی و محافظت در برابر بمب های شیمیایی از جمله ویژگی های منحصر به فرد این شاسی بلند دوست داشتنی بزرگ و عضلانی به حساب می آیند.

رضوانی تانک برای اولین بار اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه شد و در همان ابتدای عرضه بسیار مورد توجه قرار گرفت. طراحی بسیار جذاب و با ابهت در کنار آپشن هایی مانند بدنه ی ضد گلوله و موتور بسیار قدرتمند موجب شد رضوانی تانک بسیار مورد توجه قرار بگیرد. نسل اول این خودرو بر اساس پلتفرم جیپ رانگلر 2017 ساخته شده بود و با دو پیشرانه ۸ سیلندر و ۶ سیلندر  عرضه می‌شد. در ارزان ترین نسخه ۱ موتور ۶ سیلندر ۳۶۰۰ سی سی با ۲۸۵ اسب بخار قدرت و در گرانترین نسخه یک موتور هشت سیلندر  ۶۲۰۰ سی سی  با ۷۰۰ اسب بخار قدرت قرار گرفته است.

رضوانی تانک جدید

تانک نظامی می شود

پس از چند ماه از معرفی تانک رضوانی کمپانی رضوانی موتورز اقدام به رونمایی از نسخه نظامی یا military edition  نمود که با یک موتور ۸ سیلندر ۵۰۰ اسب بخاری و انبوهی از امکانات نظامی مانند بدنه و شیشه های ضد گلوله ، سیستم فناوری ضد بمب ، دوربین حرارتی دید در شب ، لاستیکهای ضد پنچری ، دستگیره های درب دارای شوکر برقی ، ماسک‌های گاز و سیستم دودزا بود که بسیار سر و صدا کرد. وزن این نسخه از رضوانی تانک حدود 3100 کیلوگرم است که وزن بسیار بالایی برای یک شاسی بلند به حساب می آید .

رضوانی شاسی بلند


همچنین پیشنهاد می‌کنیم از صفحات زیر بازدید فرمایید :

پیمان کارگر کیست؟

فردیس رضوانی کیست ؟

مانی خوشبین کیست؟


تانک 2020

در اوایل سال ۲۰۲۰ رضوانی موتورز نسخه جدیدی از تانک را معرفی نمود که بر اساس نسل جدید پلتفرم جیپ رانگلر ارتقا داده شده است. در این نسخه از رضوانی تغییراتی از جمله تغییر در جلو پنجره ، تغییر در چراغ های روز ، تغییر در سیستم درب ها ، تغییرات طراحی داخلی تغییرات در شیشه عقب و چراغ های عقب مشاهده می‌شود. اما مهم‌ترین تغییر نسل جدید تانک را می‌توان پیشرفت پلتفرم و همچنین پیشرفت موتوری دانست. هرچند تانک رضوانی خودروی بسیار جذاب و خشن و دوست داشتنی بود. اما در نسخه جدید این جذابیت دو چندان شده است با یک شاسی بلند تمام‌عیار روبرو هستیم.

رضوانی تانک قرمز

رضوانی تانک ایکس

هرچند رضوانی تانک از موتور بسیار قدرتمندی بهره می برد. اما در نسل جدید این خودرو فردیس رضوانی به عنوان مدیر عامل تصمیم گرفت پا را فراتر بگذارند و یک ابر شاسی بلند تمام عیار معرفی کند. به همین دلیل رضوانی تانک X را ساخت. که از یک موتور تقویت شده داج دیمن بهره می برد. رضوانی تانک ایکس دارای موتور قدرتمند تری شد و با موتور 6200 سی سی ۸ سیلندر متعلق به داج دیمن و برخی تغییرات به ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت می رسد. رضوانی تانک ایکس ۲۰۲۰ با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار لقب قدرتمندترین شاسی بلند جهان را از آن خود نموده است.

تانک خود را بسازید

همانطور که پیشتر نیز گفتیم خودروهای کمپانی رضوانی تا حدود زیادی دست ساز به حساب می آیند و برای ساخت هر یک از آن ها مدت زمان زیادی صرف می شود. به همین دلیل رضوانی اخیراً در سایت خود این امکان را فراهم کرده که تانک شخصی خودتان را بسازید. به این معنی که تمام مشخصات امکانات طراحی ها آپشن ها و حتی سیستم تعلیق خودرویتان را خودتان شخصی سازی کنید. تا به بهترین شکل ممکن مطابق سلیقه ی شما ساخته شود. البته باید گفت این کار اصلاً برای شما ارزان تمام نمی شود و اگر همه آپشن ها را انتخاب کنید بیش از ۴۰۰ هزار دلار برای خرید خاص ترین نسخه از تانک رضوانی باید هزینه کنید.

رضوانی تانک

چطور تانک بسازیم

برای ساخت تانک شخصی تان می توانید به سایت rezvanimotors.com به بخش تانک مراجعه نموده و گزینه build and order را بزنید. در این بخش شما می توانید قدم به قدم خودروی شخصی خودتان را بسازید. برای مثال در مرحله اول رنگ بدنه خودرو  را انتخاب می کنید و در مرحله بعد می توانید نوع جعبه دنده نوع موتور و بسیاری موارد دیگر را انتخاب کنید تا مراحل به پایان برسد.

شخصی سازی رضوانی تانک

امکانات تانک رضوانی

این آپشن ها روی تانک در حالت عادی نصب نیست و باید به صورت اختصاصی آنها را انتخاب نمایید. قیمت تانک معمولی بدون آپشن 160 هزار دلار و نسخه military حدود 200 هزار دلار است. در ادامه به برخی از آپشن های قابل انتخاب نسل جدید تانک‌ رضوانی اشاره می‌کنیم.

  •  موتور ۱۰۰۰ اسب بخاری داج دیمن  با قیمت ۱2۹ هزار دلار
  •  فرمان سمت راست با قیمت ۶۵۰۰ دلار
  • پله اتوماتیک هنگام باز شدن درب به قیمت ۳۵۰۰ دلار
  • نورپردازی داخلی به قیمت ۲۵۰۰ دلار
  •  دوربین دید در شب به قیمت ۶۵۰۰ تومان
  •  نورپردازی لوگوی رضوانی در جلو پنجره به قیمت 1595  دلار
  •  بامپر استیل سپر جلو به قیمت ۱۷۵۰ دلار
  • انتخاب سیستم تعلیق از بین گزینه های معمولی آفرود و آفرود پیشرفته که در فول ترین نسخه قیمت ۱۲,۵۰۰
  • شما حتی امکان انتخاب رنگ بوستر ترمز خودرو را نیز دارید
  •  طراحی داخلی تمام چرم با چرم با کیفیت ایتالیایی و انتخاب رنگ چرم داخل خودرو و حتی رنگ دوخت چرم قیمت ۷۵۰۰ دلار
  • شما حتی می توانید طرح تودوزی صندلی های خود و رنگ پنل  نمایشگر سرعت و دور موتور را انتخاب کنید
  • انتخاب سیستم صوتی خودرو با برند focal  قیمت ۱۲۵۰۰ دلار
  •  نصب دوربین های کناری و ضبط تصویر قیمت ۱۳۵۰ دلار
  • سقف ستاره ای با چراغ های ال ای دی به قیمت ۶ هزار و ۲۵۰ دلار
  •  باتری اضافی برای مواقع ضروری به قیمت ۲۵۰۰ دلار
  •  مخزن سوخت اضافی قیمت ۷۵۰۰ دلار
  •  بدنه مقاوم در برابر پالس های الکتریکی و بمب‌های الکتریکی به قیمت ۲۵۰۰ دلار

تغییر رضوانی تانک

با انتخاب تمام گزینه های بیان شده و قیمت پایه ۲۰۰ هزار دلاری می توان گفت در فول ترین نسخه قیمت رضوانی تانک به بیش از ۴۳۰ هزار دلار خواهد رسید. جالب توجه است که آپشن های قابل انتخاب در این خودرو چیزی حدود 230 هزار دلار قیمت دارند. که خودش قیمت یک خودرو بسیار سطح بالا و گران قیمت در آمریکا به حساب می آید.

شما هم تانک مخصوص خودتون رو بسازید و قیمت نهاییتون رو برای ما کامنت بذارید.


راهنمای اطلاع از قیمت خودرو:

قیمت النترا

قیمت گرنجور

قیمت اسپورتیج

قیمت سوناتا هیبرید

قیمت مزدا 3 جدید صندوقدار


 

مقالات مرتبط

  • حامی 26 . 05 . 2021

    فقط میتونم بگم دمتون گرم جناب رضوانی….

    پاسخ دهید !

افزودن دیدگاه

×
منو